Hand of a Dungeoneer.


Introduktionen.


Spillet er fra 2012 og præsenteres af mesteren og begynder med ordene; "Once upon a time in the kingdom of Slideroth. Det er lavet i samarbjde med team Lusory, hvor jeg primært har stået for det kunsteriske og musikken.

Hvilken vej vil du gå?


Spillet er tildels et strategi spil, hvor spilleren vælger hvilken vej, man vil gå. De farverige felter er der man har været, som her det felt teamet står på. Symbolerne giver et hint om hvad der venter.

Den første hule.


I en dungeon eller hule.

Nede i hulerne kan man møde forskellige udfordringer.

En udfordring.


I hulerne kan der være fælder. Figuren til højre er en del a teamet og deres ansigter dukker op til højre på skærmen, når de siger noget.

En fælde.


Fælderne kan være dødelige, hvis man ikke når at afmontere den i tide, ved at finde symbolet.

En gas eksplosion.


Der kan være forskel på fælderne. Her er det en gas eksplosion.

Et monster.


Udfordringerne i rummene er ikke altid de samme. I nogle af de underjordiske huler kan der være monstre, som man skal overvinde.

Et andet monster.


Monstrene kan variere i størrelse og de kan have mere eller mindre kraftige våben.

Et monster og en kiste.


I nogel af rummene er kan der være kister med noget i.

En skat.


I denne kiste er en magisk potion liv.

Flere levels.


På denne oversigt kan du se hvilke rum spilleren har besøgt og at spilleren er på trappen til det næste level i spillet.

I dialog med mesteren.


Som oplæg til hvordan spillet kunne se ud lavede jeg en række malerier. Dette er af mesteren der taler med en af spillerne og er fra 2012.

At slås med monstre.


Spillet skulle foregå under jorden og inkludere kampe med forskellige typer af monstre, her er en tidlig ide.

At være altings mester.


Maleriet her er af mesteren der trækker i trådene og er fra 2012.

Flere oplysninger om spil.

Du kan se mere om spillene og deres til blivelse her;

Game design Blog.