The viewpoint eller usigtspunktet.

Karakteren.
I spillet udsigtspunktet eller "The ViewPoint" er dette karakteren man følger. Det spilles i tredie person, men det kunne ogås have været i første person.
På rejsen mod udsigtspunktet er der en række udfordringer.
Spillet foregår i en verden der svæver i luften.
Spilleren begynder forfra hvis man falder udover kanten af verdenen.

Udgangspunktet.
Man begynder på en afsats og skal forcere et transport system, for at komme videre. Skulle dette ikke lykkes, kan man finde en vej op til udgangspunktet igen.
Jeg har valgt at lade kameraet følge karakterens bevægelser med lidt forsinkelse.
I dette spil kan man bevæge sig rundt på et transport system, som vist her.

Den næste udfordring er at finde vej gennem labyrinten.
Hvis man ikke ser sig for risikerer man at træde ud i den tomme luft.

Elevator systemet.
Inde i labyrinten kan man se tingene lidt fra oven, hvis man kan finde eleavtor systemet.

Oversigt over labyrinten.
Her kan man se hele labyrinten fra oven.

Det bevægelige uendelighed gulv.
Undeligheds gulvet har bevægelige dele der kan forsvinde.
Hvis man falder igennem er der et niveua nedenunder med nye udfordringer.

En Escher inspireret struktur.
Den næste udfordring er at finde vej gennem en 3 dimesionel struktur inspireret af M.C.eshcer.

Illusion.
Den næste udfordring er at komme over på den anden side af dette gulv, uden at falde igennem.

En 3d labyrint med Escher inspirerede trapper.
Den næste udfordring er at finde vej gennem bygnings konstruktionen, for at nå til udsigts punktet.
Ikke alle trapper fører nogen steder hen.

En bygnings labyrint.
Det er ikke alle elementer i denne bygning der vender som de plejer
Det er ikke alle trapper man kan gå på.

udsigtspunktet eller "The ViewPoint"
Fra udsigtspunktet er der udsigt til resten af spillets elementer.

En test scene
Her kan du få en ide om spillet og om spillets tidligere stadier. Dette er kun en del af udfordringerne i spillet.